بهترین قالیشویی مشهد کجاست؟
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 5 تير 1400
ن : khashayars

بهترین قالیشویی مشهد کجاست؟

بهترین قالیشویی مشهد کجاست؟

بهترین قالیشویی مشهد

قالیشویی یکی از مشاغل مورد نیاز جوامع نو می باشد

باتوجه به آپارتمانی شدن منازل و همچنین کمبود آب و آسوده طلبی مردم امروزه قالی شویی ضرورتی انکار ناپذیر است .

امروزه فرشهای تولیدی کارخانه های تولید قالی بسیار متفاوت است از فرشهای تولیدی در گذشته ها مثال 20 یا 30 سال قبل .

دهه 60 و 70 بیشتر تولیدات فرشهای 350 شانه بود از جنس نخ عالی که انعطاف پذیر بودند و درقالیشویی ها به راحتی شسته میشدند، نه چین دار میشدند و نه وسط فرش تا میخورد.

دهه 80 به بعد بیشتر فرشها تولیدات 500 شانه بودند که معمولا رنگ های متفاوتی از قبیل شتری و کرم و سورمه ای و سبز به رنگ های نخ های تولیدی اضافه شد . فرشها برخی منعطف و بعضی بسیار خشک وبدون انعطاف بودند و که شستشویش برای قالی شویی ها سخت بود سنگینی فرشها و چین خوردگی از مشکلات شستشوی این فرشها بود که هنوز هم در بعضی منازل از این فرشها استفاده میشود.

اواسط دهه 90 فرشهای بسیار ریز بافت به بازار آمدند که بسیار ظریف و زیبا با رنگ های متنوع همچون فرش دستباف بودند. این قالی ها 700 شانه 1000 شانه با تراکم های 2400 و 3600 و بالاتر، بسیار منعطف و ونازک و سبک و ریز بافت که برای شستشو هم راحتتر از فرشهای 500 شانه می باشد ولی دقت بیشتری برای شستشو لازم است. رد چین خوردگی روی آن نمی افتد فرش از جنس نخ و منعطف می باشد .

قالیشویی قدس مشهد یکی از بهترین قالیشویی مشهد با استفاده از دستگاههای مکانیزه تمام فرش ها را با روش مخصوص خود آن فرش شستشو می دهد. و باتوجه به رضایت مشتریان آن سال به سال به تعداد مشتریانش افزوده شده و بزرگترین تبلیغ برای یک کار خدماتی ،کیفیت آن کار است و برای کار قالی شویی تمیز شستن آن قالیشویی را تبدیل میکند به بهترین.

چگونه ثبت سفارش شستشوی فرش :

خدمات قالیشویی به این صورت می باشد که شما پس از تماس و اعلام محدوده، منطقه و مشخصات محل خود و اطلاع از نرخ قالی شویی، سفارش خود را ثبت می کنید .

همکاران ما در زمان مشخص شده به منطقه اعزام شده و فرش شما را تحویل گرفته و فاکتور را تحویل شما می دهد.

اگر فرش شما دارای مشکلی یا ایرادی باشد همکاران ما در همان محل این مشکل را با شما در میان گذاشته که بعدها دچار سوئ تفاهمی نشود.

و یا فرش شما در کارخانه توسط متخصصان بررسی شده و اگر ایراد احتمالی داشت تماسی خدمت شما گرفته شده و ایراد فرش را به حضورتان می رسانند.

شستشو معمولا با استفاده از مواد نانو میباشد تا علاوه بر پاکیزگی هرچه تمیز تر فرشهای شما باعث بهم ریختگی رنگ فرش و یا آسیب رسیدن به بافت فرشهای دستبافت نشود.

خدمات رفوگری :

با گذشت زمان فرشها روز به روز کهنه تر و آسیب پذیر تر میشوند و در برخی موارد با نفوذ نم به جاهای مختلف قالی باعث پوسیدگی قالی میشود . و البته که بافت پوسیده با چشم غیر حرفه ای مشخص نمیشود و ممکن است در هنگام شستشو باعث جدا شدن بخشهایی از فرش شود .

قالیشویی باید قبل از بردن فرش به قالیشویی در حضور مشتری جاهای مختلف فرش را بررسی کند تا در صورت پوسیدگی بعضی از جاهای فرش را با ترفندهای رفوگری ،محکم کنند.

همیشه همکاری بین مشتری و قالیشویی باعث میشود تا نتیجه بهتری از کار ببینیم.

در انتخاب قالی شویی خود  دقت کنید مخصوصا در ایام  پیک سال نزدیک نوروز که قالیشویی های موقت و کاذب زیاد میشوند و ممکن است اعتماد به آنها باعث پشیمانی شما گردد . مطمین باشید که قالیشویی که انتخاب میکنید عضو رسمی اتحادیه می باشد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،